10 april 2010

Thailändska gummistövlar

Bregott alla internetflanörer!
Det var fruktansvärt längesen jag komponerade ett blåggmeddelande sist, men jag har haft väldigt mycket för mig ska ni veta!
Efter en treårig utbildning i Polis, bestämde jag mig för att bli ninja.
Sen tröttnade jag och blev advokat, men nu äter jag glass istället!
Jag har även stött på en del gamla vänner, bland annat Michael Jackson, men nu har jag faktiskt inte hört av honom på ett tag, ja det är ju så med marinbiologer, man vet aldrig var man har dem.
Dessutom hade jag en pratstund med Fredrik Reinfeldt, polens president. Han är fruktansvärt förtjust i småkakor och mögel. En fantastiskt karl.
Nu måste jag gå, man får tydligen inte skriva blågg på det här stället, ja jag sitter ju i fängelse.
Mer om det någon annan gång, farväl kära russin och hemorrojder.

Inga kommentarer: