20 november 2008

Norska vithajsfantaster

Tjoklafs alla mediokra internetvänner!
Idag har jag inte heller fått något arbete, men jag hoppas!
Paul, som jag bekantade mig med igår, har dock fått jobb, han ska bli en rysk ubåt.
Det är väldigt roligt för honom tycker jag, Sverige saknar ett gäng glada ryska ubåtar som kan liva upp stämningen nu med alla de här självmordsbombningarna i Småland.
Jag ska kanske åka till Sydpolen och plocka svamp med min kamrat Barrack McCain (en separat person alltså, inte någon slags mutation av två amerikanska presidentkandidater, även om det också hade varit trevligt), det ska tydligen finnas fruktansvärt många kantareller några centimeter under isen på Sydpolen som har blivit bevarade ändå från 1600-talet.
Nu ska dock Berit, städerskan här på arbetsförmedlingen lära mig cykla utan stödhjul, sen ska jag sy ett lapptäcke av gamla bölder.
High chapparal, karbonpappersfobiker och ordboks-slickare.

Inga kommentarer: