17 november 2008

Bensin och blodkorvar

Hallå alla ammoniakpundare.
Jag har inte skrivit på ett tag i den här internätblågen för att jag har haft det lite struligt ett tag.
Jag blev utkastad från min lägenhet i Stockholm så jag glömde betala hyran några månader i rad.
Därefter blev jag rånad av en elak tant i tiger-päls på Östermalm, vilket gjorde att jag var helt fattig och utan bostad. När jag då satt och var alldeles deprimerad på Stockholms trottoarer så träffade jag en fantastisk vän, Börje.
Han visade mig ett sätt att glömma bort alla problem och jobbiga saker, nämligen amfetamin!
Då var vi väldigt lyckliga kan jag berätta, amfetamin är en riktigt bra medicin faktiskt.
Men efter en vecka dog Börje, jag vet inte varför, men det gjorde inte så mycket, eftersom att jag sedan sålde hans lik till en finurlig man i långkalosonger och hatt för 20 000 riksdaler!
Därefter köpte jag mig en satans massa trisslotter, men tyvärr var varenda jävla lott en nitlott.
Så nu sitter jag på arbetsförmedlingen och låtsas söka jobb, men egentligen sitter jag och knåpar på min lilla blågg.
Ha det så jättefint alla bergsklättringsfetishister och rengöringsmedels-entusiaster!

Inga kommentarer: