05 november 2008

Godkväll kära internetkamrater

Trabajar, amigas!
Jag håller just nu på att flytta min samling med tavelramar, för jag har fått en lägenhet i Stockholm! Det är en etta på 87 kvadratkilometer på södermalm. Det innebär också att jag kan ha tillgång till internettet alltid, och skriva i den här blåggsaken varje dag, vilket blir jätteskojj tycker jag!
Jag har dock ingen aning om hur jag ska betala för lägenheten, jag råkade säga till hyresvärden att jag tjänar 31 miljarder i månaden, vilket inte riktigt stämmer.
Men det löser sig nog, som katten sa när den hade svalt en liter kvicksilver.
Jag har även talat med min vän Konrad Äppelkvistkrona, han jobbar som bödel eller något i den stilen, och sa att han kanske kunna fixa jobb till mig. Man får ju hoppas!
Nu måste jag sova, imorgon ska jag till Estland och sprida skräck.

1 kommentar:

Johan Holm sa...

NEJ, VARFÖR ESTLAND?!?!?