04 november 2008

God kvällmiddag, alla spädbarnsfäktare och preventivmedelsförsäljare!

Hej folk!
Som ni kanske inte förstår har jag börjat spela mungiga.
Det är ett fantastiskt instrument som min kamrat och gode vän Tarfrid Mynhelmsson har spelat i många år nu i Eslövs symfoniorkester.
Han visade mig detta fina instrument en kall höstnatt i juli, i Norrlands skärgård.
Jag har inte mycket tid att skiva, då jag komponerar detta meddelande på en jätteliten dator som man kan bära med sig, som väger nästan bara 15 kilo. En sån här bärbar dator. Jag är iallafall ute och joggar med den nu, det blir lite jobbigt att skriva när man springer, men eftersom att den ju är bärbar, så går det jättebra.
Förövrigt blev min kusin Flyngvel skjuten i skallen med ett gevär häromkvällen, han klarade sig dock utan några skador då geväret i själva verket var avsågat.
Vytte elhälvyckelslangen, karta flyppitarja, som min mormor alltid brukade säga!
Hon var nämligen från Lund.
Hej på er.

Inga kommentarer: