18 november 2008

Mexikansk astronomi

Hallå fåntrattar.
Idag sitter jag på arbetsförmedlingen, jag har fortfarande inte fått något jobb, men det kvittar, för forskningar visar tydligen att ens problem löser sig automatiskt 100% av alla gångerna, för det mesta.
Jag blev bekant med en kul typ som heter Paul inne på arbetsförmedlingens toalett förut idag, han dresserar hundar, sen äter han upp dom.
Jag har även tagit dykarlektioner idag, jag tror att jag ska bli en attackdykare, alltså springa omkring på stranden och hoppa på folk i vattnet från badbryggorna.
Jag funderar också på att köpa en hund, eller kanske en ny mobiltelefon, det kvittar nog, jag vill ju egentligen ha en dinosaurie, men de ligger ju i ide nu, typiskt.
Jahaja, nu måste jag nog gå härifrån, städerskan säger att arbetsförmedlingen stängde för 7 timmar sedan. Hoppsan, tiden går visst snabbt när man har halvkul.
Adjöss saltkrabbor.

Inga kommentarer: